تفصيل
I'm a Taiwanese, lived in JP about 2 years, and now living in Singpore. I want to exchange language with English or Japanese speaker。
(4-8 PM is better for me)
台湾から来た張です、日本で2年間住んていて、今年の夏にシンガポールに来ました。中国語勉強したい日本人、日本語を勉強した現地の人と言語交換したい。
(夕方4時-8時の時間帯がいいです)
(4-8 PM is better for me)
台湾から来た張です、日本で2年間住んていて、今年の夏にシンガポールに来ました。中国語勉強したい日本人、日本語を勉強した現地の人と言語交換したい。
(夕方4時-8時の時間帯がいいです)
رسالة جديدة
رسالة جديدة
Get help from your friend to learn foreign languages!

تايوان
سنغافورة
أنثى
Japanese
Chinese (Taiwanese)
Korean
English
تصحيح