تفصيل
Hej! Jag heter Silvia och kommer från Hong Kong. Jag har bott i Sverige i ca 5,5 år. Mitt modersmål är kantonesiska men jag kan också prata flytande mandarin och engelska. Jag började studera svenska för ungefär 2,5 år sedan och jag vill förbättra mitt svenska språk.
رسالة جديدة
رسالة جديدة
Get help from your friend to learn foreign languages!

هونغ كونغ
السويد
أنثى
English
Chinese (Cantonese)
Chinese (Mandarin)
Swedish
تصحيح